Cześć !
Jestem Anita Jankowska
Zapewniając wsparcie strategiczne, właścicielom firm lub influencerom, pomagam wznieść ich biznesy na wyższy poziom. Lubię patrzeć, gdy z moją pomocą działają szybciej i skuteczniej.
Jako Wirtualna Biznesowa Asystentka, Social Media Manager i Project Manager wspieram mikro i małe biznesy online oraz stacjonarne w ich zadaniach, rozwoju, rozpoznawalności marki i zwiększaniu sprzedaży w obszarach:
Social Mediów, www i platform sprzedażowych, operacyjnym i administracyjno-biurowym, tworzenia grafik, treści i wideo, prowadzenia Newslettera, wsparcia w kampaniach sprzedażowych, a także szkoleniach w zakresie mediów społecznościowych.
Odciążam moich klientów i pomagam rozruszać ich biznesy
W mojej karierze zawodowej pracowałam jako Office Manager, Asystentka, Specjalista ds. PR czy Przedstawiciel Handlowy.
To doświadczenie dało mi solidne przygotowanie do prowadzenia własnej działalności gospodarczej oraz działalności moich klientów.
Liczne kursy i szkolenia pozwalają mi aktualizować swoją wiedzę na bieżąco, ponieważ w świecie online zmiany następują dynamicznie i nieprzerwanie.
Dzięki temu mogę pomóc moim odbiorcom w obszarze:
- Prowadzenie Social Mediów - Instagram, Facebook, LinkedIn, YouTube, Blog (określenie klienta docelowego/idealnego, tworzenie strategii, harmonogramu, grafik, rolek, relacji, opisów, publikowanie postów, moderacja komentarzy itp.)
- Tworzenia grafik - Canva (zdjęcia w tle, posty, karuzele, okładki do rolek, okładki na relacje wyróżnione, oferty, ulotki, plakaty, zaproszenia)
- Montażu wideo - CapCut (rolki, filmy na YouTube)
- Tworzenia treści (treści do postów, artykułów, newslettera, na blogi czy opisy produktów)
- Prowadzenia www i e-sklepów/platform kursowych (aktualizacja, dodawanie opisów i zdjęć, landing page)
- Zadania operacyjne (tworzenie harmonogramu/content planu dla firmy, zaplanowanie w czasie i rozdzielenie zadań, nadzorowanie przebiegu, wykonywanie zadań, podsumowanie zakończonych zadań)
- Administracyjno-biurowym (np. wystawianie faktur - współpraca z księgowością, research, kontakt z Urzędami, tworzenie pism i dokumentów, odpowiadanie na maile, pilnowanie kalendarza, obsługa klientów, prowadzenie akt osobowych, rekrutacja pracowników, itp.).
- Prowadzenia Newslettera (tworzenia treści e-maili, zarządzania subskrybentami)
- Wsparcia w kampaniach sprzedażowych oraz kursach online (wsparcie zaplecza w już prowadzonych kampaniach lub tworzenie harmonogramu do nowych kampanii, rozdzielenie zadań, nadzorowanie przebiegu, podsumowanie kampanii)
- Szkolenia indywidualne i grupowe dla osób prywatnych, firm i szkół np. na w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych.